Design de ambalaje

Design de ambalaje – concepte creative pentru branduri promitatoare. Un ambalaj de produs sau eticheta sugestiva, care pune in valoare beneficiile produsului in ochii clientilor si sintetizeaza caracteristicile de baza este cartea de vizita a unui produs la raft sau intr-un magazin online.

De cate ori ai incercat un produs nou, pe care nu il cunosteai? Poate, niciodata, pentru ca obisnuiesti sa alegi produsele pe care le stii, le folosesti in mod curent si care ti-au castigat, in timp, increderea.

Sau, poate, ca te-ai oprit uneori,macar sa pui pana pe acel produs si chiar sa afli despre el, citindu-i ambalajul sau eticheta.

Design de ambalaje produse – de ce este important sa investesti intr-un ambalaj cu un design puternic?

Ce face diferenta, in cazul unui produs nou, intre a fi observat la raft sau a ramane un etern necunoscut, printre produsele cu notorietate puternica? Straiele lui… adica ambalajul. Ambalajul ii poate comunica viitorului cumparator, inca de la primul contact vizual, daca produsul e premium sau ieftin, daca are niste ingrediente care il fac cu adevarat diferit sau este inca un sortiment la raft si, astfel, daca merita ca, el, vizitatorul, sa se opreasca pret de cateva secunde, despre produs, despre ce contine, ce beneficii ofera, precum si despre compania producatoare. Iar apoi, acelasi ambalaj ii va comunica posibilului cumparator daca sa il cumpere sau nu.

Design pentru ambalaj – de ce este important si cum se face corect?

Venim cu propuneri cat mai creative si adecvate produselor tale, in care surprindem esenta produsului si ii dam forma si viata prin culori si imagini reprezentative, usor de retinut si cu un impact vizual puternic.

Design de ambalaje – concepte creative pentru branduri promitatoare. Un ambalaj de produs sau eticheta sugestiva, care pune in valoare beneficiile produsului in ochii clientilor si sintetizeaza caracteristicile de baza este cartea de vizita a unui produs la raft sau intr-un magazin online.

De cate ori ai incercat un produs nou, pe care nu il cunosteai? Poate, niciodata, pentru ca obisnuiesti sa alegi produsele pe care le stii, le folosesti in mod curent si care ti-au castigat, in timp, increderea.

Sau, poate, ca te-ai oprit uneori,macar sa pui pana pe acel produs si chiar sa afli despre el, citindu-i ambalajul sau eticheta.

Design de ambalaje produse – de ce este important sa investesti intr-un ambalaj cu un design puternic?

Ce face diferenta, in cazul unui produs nou, intre a fi observat la raft sau a ramane un etern necunoscut, printre produsele cu notorietate puternica? Straiele lui… adica ambalajul. Ambalajul ii poate comunica viitorului cumparator, inca de la primul contact vizual, daca produsul e premium sau ieftin, daca are niste ingrediente care il fac cu adevarat diferit sau este inca un sortiment la raft si, astfel, daca merita ca, el, vizitatorul, sa se opreasca pret de cateva secunde, despre produs, despre ce contine, ce beneficii ofera, precum si despre compania producatoare. Iar apoi, acelasi ambalaj ii va comunica posibilului cumparator daca sa il cumpere sau nu.

Design pentru ambalaj – de ce este important si cum se face corect?

Venim cu propuneri cat mai creative si adecvate produselor tale, in care surprindem esenta produsului si ii dam forma si viata prin culori si imagini reprezentative, usor de retinut si cu un impact vizual puternic.