Creare site

Construieste site-ul ca cel mai bun agent al tau de vanzari!

Realizam site-uri intuitive si usor de utilizat de catre beneficiar si clientii acestuia, in care ne aducem expertiza de aproape 9 ani in web design, programare, marketing online, sales funnel si content optimizat seo.

  • Design responsive, optimizat pentru mobil, tableta si desktop
  • Interfata prietenoasa, cu ajutorul careia clientul poate adauga texte si imagini pe site.
  • Sincronizarea site-ului cu paginile companiei din Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, Google My Business
  • Interfata de administrare usor de folosit de catre beneficiar
  • Structurarea informatiei pe o arhitectura tip arbore, care prezinta serviciile oferite, avantajele pentru client si elementele de diferentiere fata de competitie
  • Optimizarea SEO a tuturor elementelor din site: continut, link-uri, imagini, cod
  • Implementare GDPR
  • Certifical SSL
  • Integrare: Google Ads, Google Analytics/ Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Pixel – pentru campanii de remarketing si analiza trafic pe site
  • Galerie foto si content video de calitate
  • Modul de blog, actualizat saptamanal cu informatii de interes pentru utilizatori
  • Chat online, cu trimitere mesaje pe e-mail
  • Abonare la newsletter
  • Formular de contact
  • Optiunea de site multilingvistic pentru domeniile de activitate care se adreseaza si altor tari sau expatilor din Romania

Sunt atatea solutii de creare site incat poate fi o adevarata provocare a gasi solutia potrivita pentru viitorul tau site.

Iar fiecare domeniu de activitate este diferit, are particularitatile sale, astfel ca si site-ul trebuie sa raspunda intocmai nevoilor specifice.

Pe langa aceste particularitati functionale, un site trebuie creat in concordanta cu algoritmii Google, pentru o cat mai buna optimizare seo. Un site bine optimizat trebuie sa aiba atat continutul (texte, imagini, fisiere), cat si arhitectura de meniuri, pagini, link-uri si codul optimizate.

De asemenea, un site trebuie construit ca un instrument de vanzari si marketing. Design-ul trebuie gandit ca un carlig/ palnie de vanzari, prin care utilizatorul sa petreaca cat mai mult timp pe site, sa vizitezr cat mai multe pagini din site ori sa completeze un formular sau sa ceara o oferta.

Un site trebuie construit acurat, fara ca elementele de design, textul sau functionalitatile multiple (pop-up-uri, formulare etc) sa incarce inutil si sa creeze o experienta de navigare mai putin placuta pentru utilizator.