Creare logo – creativ si asumat

Creare logo – aspectele principale  la ce trebuie sa fim atenti!

Cand logo-ul nu mai comunica produse sau servicii, abia atunci isi indeplineste scopul, acela ca brandul tau sa se diferentieze si sa castige atentia si increderea viitorilor clienti.

Un logo nu trebuie sa fie simplu sau complicat, ca sa fie memorabil. Un logo trebuie sa transmita intocmai acea experienta pe care viitorul client o va avea atunci cand viitorul client va interactiona si fizic cu produsele sau serviciile tale.

Oamenii retin emotii, nu tipare.

Sunt nenumarate modalitatile prin care un logo iti promoveaza afacerea:

  •  Site
  • Facebook
  • Instagram
  •  YouTube
  • Site-uri media pe care te promovezi
  • Bloguri
  • Design de ambalaje
  • Carti de vizita
  • Fyere
  • Pliante
  • Cataloage
  • Roll-up-uri
  • Colantari auto
  • Bannere outdoor

Iar fiecare dintre aceste canale de expunere a logo-ului nu este altceva decat o foarte buna ocazie ca oamenii, cand il observa, sa isi aduca aminte de tine si sa il asocieze cu acea emotie care surprinde esenta brandului tau.

Iti propunem un mic exercitiu: sa presupunem ca vinzi produse bio. Crezi ca este suficient sa ai un logo verde, fara pic de gri, si mult alb si, eventual, o forma de planta?

Daca raspunsul tau este DA, atunci nu vei crea decat un logo generic, reprezentativ pentru conceptul BIO. Dar tu asta vrei sa promovezi? Un concept abstract sau produsele tale, care, de altfel, sunt BIO?

Produsele tale nu contin compusi toxici, sunt ambalate in materiale biodegradabile, isi pastreaza prospetimea si gustul naturale, sunt cumparate de la raft pentru ca iti dau acel boost de energie cand nu ai apucat sa prepari micul dejun sau dupa un antrenament la sala ori cand nu vrei ca gustul unui burger sa te ispiteasca sa te opresti din dieta sau ori daca vrei sa te vezi cu prietenii la o terasa si acele momente sunt despre tine si prietenii tai.

Atatea motive pentru care poti cumpara un produs si tot atatea moduri in care ii putem da forma pentru ca EL sa fie alegerea clientului tau.