Campanii Google Ads

Campaniile de Google Ads oferă o plajă largă de modalități prin care poți ajunge la clienții tăi. Spre exemplu, dacă un client a intrat pe site-ul tău și a făcut o comandă, prin Google Ads putem demara campanii de loializare. La fel, dacă un utilizator a intrat pe site-ul tău, dar nu a finalizat comanda sau nu a solicitat încă o cerere de ofertă, îl putem targeta cu diverse acțiuni promoționale, prezentându-i site-ul tău și produsele sau serviciile pe care acesta a intrat, atunci când este prezent online.

Mai mult, reclama site-ului tău poate apărea, prin Google Ads, pe site-uri media partenere Google, pe YouTube, precum și pe site-uri din diverse domenii, care prezintă interes pentru business-ul tău și pe care potențialii clienți le accesează. Vom crea anunțuri dedicate, tip banner și mesaj publicitar, prin care îi vom targeta în funcție de: sex, vârstă, interese, pasiuni, căutări, domeniu de activitate etc. Reușim, astfel, să atragem atenția publicului vizat de tine la un cost mai mic decât publicitatea directă pe acele site-uri și la un cost pe care îl plătești doar dacă persoana respectivă “dă click” pe anunțul tău și, implicit, intră pe site-ul tău, și nu la mia de afisări.

Campaniile Google setate pe cuvinte cheie reprezintă o metodă eficientă de a ajunge la publicul vizat mult mai repede decât prin alte mijloace.

Reclamele Google sunt recomandate, de asemenea, si pentru flexibilitatea de conținut pe care o afișează, spre deosebire de SEO și alte metode, astfel că, într-un anunț Google, se pot include reduceri, promoții, mesaje cu focus comercial, se pot prezenta multiple categorii de produse sau servicii, se poate publica un numar de telefon, astfel încât clientul să te poată contacta rapid.

Totodată, numărul de cuvinte cheie pentru care apari în primele căutări poate fi nelimitat, aspect deosebit de important daca afacerea ta cuprinde mai multe tipuri de servicii sau produse și dorești să le promovezi în egală măsură. În plus, dacă anumite produse se vând mai degrabă sezonier, este recomandată promovarea acestora prin Google Ads pe perioadele respective.

Campaniile Google permit extinderea sau limitarea difuzării reclamelor în funcție de zona geografică, sex, vârstă. Astfel, dacă deții o afacere care activează local sau ai un lanț de puncte de lucru și, pentru fiecare în parte, ai campanii promoționale diferite, prin reclamele Google se poate targeta exclusiv aria geografică dorită, astfel încât expunerea la mesaj să fie mai concentrată.

La fel, se pot face nișări în funcție de sex sau vârstă, care sunt ideale atunci când deții produse sau serviciile care se adresează atât bărbaților, cât și femeilor și oricărui tip de vârstă, și dorești să promovezi fiecare categorie, în egală măsură, eficient.